Protecția Datelor

Document valabil începând cu 25 Mai, 2018. Verificați periodic acest document pentru a fi la curent cu eventualele actualizări.

Noi credem în transparență și ne interesează aspecte legate de confidențialitatea datelor clienților noștri. Colectăm și păstrăm în siguranță informațiile necesare pentru a furniza serviciile comandate.

INFORMAȚII GENERALE

Această Politică explică practicile noastre de confidențialitate pentru x-server.ro (denumit în continuare “Site”). Această Politică de Confidențialitate se aplică tuturor serviciilor furnizate de Genialii Server Impex S.R.L. (denumită în continuare “X-Server”, dar și “noi” sau “al nostru”). Această Politică de Confidențialitate explică motivele și practicile de utilizare ale informațiilor personale ale clienților noștri.

Genialii Server Impex S.R.L. este înregistrată în Registrul Comerțului sub numărul J40/7247/2007, Cod Fiscal 21540984 cu sediul social în București, Str. Aleea Tulcea, nr. 5, bl. 126B, ap. 30.

În continuare veți găsi informații despre următoarele:

  1. Colectarea informațiilor
  2. Cum folosim informațiile
  3. Scopul procesării datelor
  4. Destinatarii datelor personale
  5. Măsurile de securitate
  6. Perioada de retenție
  7. Drepturile dumneavoastră
  8. Limita de vârstă
  9. Modificări ale Politicii de Confidențialitate
  10. Întrebări și Contacte

COLECTAREA INFORMAȚIILOR

Atunci când accesați și navigați pe Site noi colectăm următoarele informații despre dumneavoastră:

Informațiile transmise de dumneavoastră

Date de contact – recepționăm și salvăm orice informație transmisă prin finalizarea unei comenzi. Formularele de comandă colectează informații despre dumneavoastră ce includ: nume și prenume, CNP sau CIF, adresa poștală (domiciliul / reședința / adresa de corespondență), număr de telefon, adresa de email, date localizare (IP).

Informații pe care le primim prin folosirea serviciilor noastre

Informații Automate – atunci când vizitați site-ul nostru noi colectăm informații, care pot constitui date personale. Aceste informații includ adresa IP, url-referral, ultima pagină vizitată, tip-ul de browser folosit, sistemul de operare. Putem înregistra data și ora accesării dar și numărul de click-uri realizate pe site-ul nostru.

Unelte de măsurare a traficului – Folosim servicii de măsurare a traficului puse la dispoziție de terțe părți (Google Analytics) pentru a colecta informații despre utilizarea Site-ului, cum ar fi vizitele, paginile vizitate. De asemenea urmărim și popularitatea conținutului publicat. Uneltele de măsurare a traficului folosesc tehnici specifice de urmărire (de exemplu: cookies) pentru a recunoaște dispozitivul și a analiza informațiile despre dumneavoastră. Colectează următoarele informații: ce pagini ați vizitat pe Site dar și cât timp ați petrecut pe aceste pagini, adresa dumneavoastră IP, ce sistem de operare folosiți, ce browser folosiți precum și ce site ați vizitat înainte de a ajunge la Site-ul nostru.

  1. Loguri informații – Atunci când vizitați Site-ul, accesați conținutul furnizat de noi, folosiți serviciile noastre, ne adresați întrebări, solicitați asistență tehnică în legătură cu serviciile furnizate, ne trimiteți email sau completați formulare de satisfacție pe website-ul nostru automat colectăm și stocăm o serie de informații în fișierele de tip log. Aceste informații, includ adresa IP, adresa web, site-ul vizitat înainte, adresa web de ieșire, browser-ul folosit, sistemul de operare, data și ora, tipul de solicitare transmisă dar și eventualele erori recepționate de la Site sau servicii.
  2. Alte informații – De asemenea noi recepționăm și stocăm orice informație pe care dumneavoastră o transmiteți pe Site-ul nostru, prin email, telefon sau orice altă comunicare cu echipa noastră sau în legătură cu furnizarea serviciilor contractate. De fiecare dată când ne contactați, noi vom înregistra tichetul sau convorbirea telefonică pentru a ne asigura că avem informații exacte, astfel încât să putem oferi serviciile contractate dar și ca suport pentru acțiunile realizate de echipa noastră în cazul unei reclamații la adresa răspunsului primit de la noi.

CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE

Informațiile pe care le oferiți dumneavoastră:

Colectăm, stocăm și utilizăm informațiile pe care le furnizați pentru următoarele motive:

  1. Informațiile de contact – pentru a vă contacta în legătură cu comenzile dumneavoastră, starea serviciilor, schimbări de funcționalitate pentru serviciile noastre dar și pentru Site. De asemenea, atunci când v-ați exprimat acceptul expres pentru a recepționa asemenea informații, vă trimitem informări despre noile noastre servicii/oferte speciale sau notificări periodice. Noi folosim email-ul, telefonul sau mesaje de tip text (SMS) pentru a vă informa în legătură cu eventuale probleme ale conturilor de hosting, întreruperea funcționalității serviciilor respectiv update-uri sau îmbunatățiri ale serviciilor.
  2. Plăți și informații financiare – aceste informații sunt necesare împreună cu informațiile de contract pentru a vă deschide un cont de client, pentru a finaliza o comandă nouă sau pentru a prelungi un contract existent, pentru a începe un contract nou, pentru a emite o factură și pentru a ne îndeplini obligațiile legale și fiscale.

Informații despre folosirea serviciilor noastre

Noi colectăm, stocăm și folosim informațiile pe care le primim ca urmarea a folosirii serviciilor noastre pentru următoarele motive:

  1. Informații automate – pentru a identifica problemele cu serverele noastre, pentru a administra Site-ul și serviciile noastre. Aceste informații nu pot identifica o persoana decât pentru a preveni o fraudă sau abuz pe Site-ul nostru sau la adresa sistemelor noastre.
  2. Unelte pentru statistici – pentru a îmbunătății serviciile și Site-ul nostru.
  3. Informații din log-uri – pentru a identifica eventualele probleme și pentru a administra Site-ul nostru.
  4. Alte informații – pentru a administra contul dumneavoastră și comenzile realizate, pentru a avea informații corecte și relevante în cazul unei dispute/reclamații dar și pentru a identifica elemente concrete care ne pot ajuta să îmbunătățim serviciile furnizate.

SCOPUL PROCESĂRII DATELOR

Atunci când accesați ori folosiți Serviciile noastre, trebuie să colectăm, utilizăm informațiile dumneavoastră conform acestei Politici. Respectăm confidențialitatea și respectăm câteva principii fundamentale când procesăm datele personale:

  1. Vom colecta minimul de informații personale, care sunt necesare pentru a putea livra Serviciile contractate
  2. Oferim transparență completă despre modul în care vom folosi informațiile dumneavoastră, pentru a ne respecta obligațiile legale cu respect pentru confidențialitatea dumneavoastră
  3. Ne asigurăm că folosim informațiile doar pentru scopul pentru care ne-ați oferit acceptul

Datele personale sunt prelucrate conform acestei Politici, pentru:

  1. Contract – pe baza comenzii dumneavoastră de furnizare a serviciilor și produselor din oferta comercială a X-Server (ex. înregistrarea și prelungirea domeniilor web, servicii de găzduire, certificate SSL).
  2. Obligații legale – raportarea către Agenția Națională de Administrare Fiscală și alte instituții de stat (la solicitarea expresă a acestora) pentru îndeplinirea activităților aferente controalelor autorităților, cum ar fi ANAF, ANPC, ANSPDCP, IPJ, Parchete etc.
  3. Interesul legitim – necesar pentru scopuri legitime interesului nostru, cum ar fi:
  4. să oferim clienților noștri produsele sau serviciile comandate;
  5. să identificăm și să prevenim activitățile ilegale, frauda;
  6. să îmbunătățim securitatea rețelei și a sistemelor informatice;
  7. să înțelegem mai bine cum vizitatorii interacționează cu Site-ul nostru;
  8. să identificam eficiența campaniilor promoționale și de marketing;
  9. Consimțământ – ne bazăm pe acceptul dumneavoastră de a folosi datele dumneavoastră personale pentru a vă livra produsele sau serviciile comandate, pentru a trimite informații de marketing (email-uri periodice, newslettere, maxim 1 pe lună dar și oferte promoționale) prin email. Vă puteți retrage acceptul pentru primirea informațiilor de marketing prin email la adresa unsuscribe@x-server.ro.

DESTINATARII DATELOR PERSONALE

Datele dumneavoastră personale pot fi transmise către următoarele categorii de destinatari:

  1. Persoana vizată sau reprezentanții săi;
  2. Organizații naționale sau internaționale (ex: RoTLD, ResellerClub, etc)
  3. Autorități publice din România (ex: ANAF, Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor, Parchete, IGP, etc) și din străinătate (ex: Comisia Europeană, autorități fiscale, instanțe etc).

Datele personale pot fi transferate către entități din Uniunea Europeana, EEA sau din afara UE doar în scopul pentru care persoana vizată a depus comanda pe platforma X-Server. Datele personale transmise vor fi cele declarate de persoana vizată și neexcesiv prin raportare la scopul pentru care se impune trimiterea către un anumit terț.

MĂSURI DE SECURITATE

Folosim Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta informațiile pe care le completați pe Site cu scopul de a proteja securitatea și integritatea lor către și dinspre Site. Atunci când stocăm informațiile, datele critice și sensibile, ne asiguram că acestea sunt criptate.

Avem implementate măsuri fizice, electronice/software și proceduri în legătură cu colectarea, stocarea, și dezvăluirea informațiilor care pot duce la identificarea unei persoane. Procedurile noastre impun, în unele cazuri, să vă solicităm dovezi ale identității dumneavoastră înainte de a vă pune la dispoziție informații sau a da curs solicitărilor dumneavoastră.

Pentru a proteja contul dumneavoastră împotriva accesului neautorizat, am implementat măsuri de management al sesiunilor și expirare automată. Ca măsură suplimentară de securitate, vă recomandăm să vă deconectați folosind opțiunea Log-out atunci când ați terminat de folosit contul de client sau calculatorul și să nu salvați parolele în browser.

Deși suntem dedicați securității datelor, și luăm măsurile necesare pentru a asigura un nivel de securitate ridicat, trebuie să știți că nici o transmisie de date prin internet nu poate fi garantată ca fiind sigură. Prin urmare, trebuie să luați act că nu ne putem asuma garantarea securității complete a datelor personale pe care le transferați prin intermediul internetului către noi.

PERIOADA DE RETENȚIE

Păstrarea și prelucrarea datelor personale se realizează pe durata de valabilitate a contractelor încheiate cu X-Server ori de valabilitate a domeniilor înregistrate prin intermediul Site-ului, la care se adaugă 10 ani de la încetarea relației contractuale sau expirarea domeniilor, dacă printr-o prevedere legală aplicabilă nu este necesară păstrarea pe o perioadă mai mare.

DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

În calitate de persoană vizată, cu privire la Datele personale proprii aveți următoarele Drepturi:

  1. dreptul de acces la date (art. 15 din Regulament);
  2. dreptul de rectificare a datelor (art. 16 din Regulament), în urma identificării persoanei solicitante;
  3. dreptul de ștergere a datelor, cerere care va fi analizată sub aspectul îndeplinirii condițiilor expres ale art. 17 din Regulament și ale scopului colectării;
  4. dreptul la restricționare a datelor, cerere care va fi analizată sub aspectul îndeplinirii condițiilor expres ale art. 18 din Regulament;
  5. dreptul la portabilitatea datelor (art. 20 din Regulament);
  6. dreptul la opoziție (art. 21 din Regulament);
  7. dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, inclusiv profilare (conform art. 22 din Regulament);
  8. dreptul de a adresa Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și Justiției.

Accesând secțiunea Detalii Cont din Zona de Clienți, puteți vizualiza, modifica sau corecta informații asociate contului dumneavoastră. În măsura în care aveți nevoie de asistență suplimentară sau doriți să vă exercitați aceste drepturi puteți să ne contactați folosind informațiile prezentate în această Politică în secțiunea “Întrebări și Contacte”.

LIMITA DE VÂRSTĂ

În concordanță cu Termenii și Condițiile X-Server, nu oferim servicii sau colectăm informații pentru persoane cu vârsta sub 18 ani. În măsura în care aveți dovezi că o persoană minoră (sub 18 ani) a cumpărat servicii sau ne-a oferit informațiile sale personale, vă rugăm să ne contactați folosind informațiile prezentate în această Politică în secțiunea “Întrebări și Contacte”.

MODIFICĂRI ALE POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE

Ne rezervăm dreptul de a modifica Politica de Confidențialitate în orice moment. Modificările prezentei Politici, vor fi publicate actualizări aici sau în orice alt loc în care considerăm că e potrivit, astfel încât să fiți informați asupra datelor pe care le colectăm.

Dacă prezenta Politică va fi modificată fundamental, vom anunța în cadrul acestei secțiuni, prin email sau prin intermediul Site-ului cu cel puțin 15 zile înainte ca aceste modificări să aibă efect.

ÎNTREBĂRI ȘI CONTACTE

Dacă aveți orice întrebări legat de această Politică de Confidențialitate sau dacă doriți să vă exercitați oricare din drepturile dumneavoastră în legătură cu informațiile personale, vă rugăm să ne contactați prin email la adresa protectiadatelor@x-server.ro.

Vom răspunde solicitărilor privind protecția datelor în termenul de o lună prevăzut de Regulament.

Acordul dumneavoastră pentru operațiunile de prelucrare este exprimat împreună cu depunerea unei comenzi online în conformitate cu prevederile Regulamentului.